| |
رستوران الکترونیک
|
|
چیکا
|
|
نوتریکا
|
|
مامیکا
|
|
پریس
|
|
گز سکه
|
|
پگاه
|
|
اسپوتا
|
|
سیمرغ
|
|
|
|
 |
|
|
|
... خوردن کیوی به کاهش فشارخون کمک می کند سودمندی کیوی در کاهش فشارخون محققان می گویند : خوردن کیوی به کاهش فشارخون کمک می کند ... به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، محققان دانشگاه اسلوی نروژ اعلام کردند، خوردن روزانه کیوی می تواند فشارخون را کاهش دهد ... این گروه از محققان با مطالعه درباره تعدادی زن و مرد که به پرفشاری خون دچار بودند، دریافتند: خوردن سه کیوی در روز در مدت دو ماه، باعث کاهش فشارخون می شود ... این مقدار با خوردن دو عدد کیوی تأمین می شود ... البته در افراد سیگاری با خوردن کیوی ، ضایعات مربوط به ویتامین c جبران می شود، ولی ضرری که کشیدن سیگار برای قلب، مجاری عروقی، ریه و سایر اندام های بدن دارد ، جبران نمی شود ... ولی اسید معده بعد از خوردن غذاهای گوشتی و لبنی زیاد، مقداری خنثی می شود و آنزیم های کیوی می توانند مدت کوتاهی فعالیت کنند و این زمان کافی است که مواد پروتئینی به وسیله این آنزیم ها به قطعات کوچکتری تجزیه شوند و این امر عمل هضم غذاهای سنگین در معده و روده را آسانتر می کند ... * چهار مرتبه خوردن کیوی در روز توصیه می شود چهارعدد کیوی را در طول روز تقسیم کنید ... چون بدن انسان نمی تواند ویتامین c را ذخیره کند ، بنابراین به جای خوردن تنقلات مثل چیپس بهتر است کیوی میل نمائید ! یک نسخه از کیوی: 4 عدد کیوی و یک موز را پوست کنید، با گوشتکوب یا وسیله دیگر آنها را خرد و مخلوط کنید
|
|
منبع : پزشکان بدون مرز
تاریخ :
1
شهریور
1388
شاخه :
میوه ها و سبزی ها
|
|
|
خبرخوان
|
|
اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون
خوردن غذاهای گوشتی
را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .
|
|
|